Reklamácie

Ako postupovať pri reklamácii tovaru zakúpeného u nás

 

1. Kupujúci môže uplatniť reklamáciu osobne v ktorejkoľvek predajni Predávajúceho na území celej Slovenskej republiky, v záujme rýchlejšieho vybavenia reklamácie môže Kupujúci reklamáciu uplatniť priamo v najbližšom autorizovanom servisnom stredisku výrobcu reklamovaného Tovaru, ktorých zoznam, adresy a kontakty sú uvedené v záručnom liste.

V prípade, že sa jedná o tovar zakúpený prostredníctvom eshopu www.elektromt, zákazník nahlasuje reklamáciu výhradne na emailovú adresu: lucenec@elektromt.sk , kde uvedie číslo faktúry, ktorú obdržal s tovarom a vypísaný reklamačný protokol, ktorý je k stiahnutiu nižšie. 

(Potvrdenie objednávky neslúži, ako doklad o nadobudnutí tovaru - faktúra)

V prípade, že reklamácia zakúpeného tovaru cez internetový obchod www.elektromt.sk nebude spĺňať niektorý z vyššie spomenutých dokumentov -. reklamačný proces nezapočne.

2. Pokiaľ sa zákazník rozhodne o vybavenie reklamácie prostredníctvom našich výdajných miest (predajní) - lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť nasledujúcim dňom po doručení reklamovaného výrobku spolu s reklamačným protokolom
 

Reklamačný protokol v pdf.
 

 

 

Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.

Viac informácií o reklamáciách nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach.

V prípade akýchkoľvek nejasností nás neváhajte kontaktovať e-mailom na shop@elektromt.sk

 

Overené našimi zákazníkmi

Pozrieť hodnotenie na Heureka.sk

Som spokojný

Overený zákazník,

Výborný

Overený zákazník,

Dobre nám v obchode poradili a chladničku rýchlo doručili. Obchod odporúčam.

Overený zákazník,