Reklamácie

Ako postupovať pri reklamácii tovaru zakúpeného u nás

 

1. Kupujúci môže uplatniť reklamáciu osobne v ktorejkoľvek predajni Predávajúceho na území celej Slovenskej republiky, v záujme rýchlejšieho vybavenia reklamácie môže Kupujúci reklamáciu uplatniť priamo v najbližšom autorizovanom servisnom stredisku výrobcu reklamovaného Tovaru, ktorých zoznam, adresy a kontakty sú uvedené v záručnom liste.

2. Pokiaľ sa zákazník rozhodne o vybavenie reklamácie prostredníctvom našich výdajných miest (predajní) - lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť nasledujúcim dňom po doručení reklamovaného výrobku.

3. Pri uplatňovaní reklamácie u predajcu Miroslav Tóth Elektro - M.T. je potrebné vyplniť Reklamačný protokol s popisom poruchy a poslať ho spolu s tovarom, kópiou dokladu o kúpe a záručným listom na adresu:

 

Miroslav Tóth ELEKTRO - M.T.

Martina Rázusa 85/7

984 01 Lučenec

 

alebo sa zastaviť na jednej z našich predajní a osobne reklamáciu odovzdať do rúk zamestnanca.

Reklamačný protokol na stiahnutie:
 

Reklamačný protokol v pdf.
 

 

 

Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.

Viac informácií o reklamáciách nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach.

V prípade akýchkoľvek nejasností nás neváhajte kontaktovať e-mailom na lucenec@elektromt.sk

 

Overené našimi zákazníkmi

Pozrieť hodnotenie na Heureka.sk

Okamžite doručenie, žiadne problemy

Overený zákazník,

rýchlosť dodania cena

Overený zákazník,

Kvalita a rychlost dopravy

Overený zákazník,