Reklamácie

Ako postupovať pri reklamácii tovaru zakúpeného u nás

 

1. Kupujúci môže uplatniť reklamáciu osobne v ktorejkoľvek predajni Predávajúceho na území celej Slovenskej republiky, v záujme rýchlejšieho vybavenia reklamácie môže Kupujúci reklamáciu uplatniť priamo v najbližšom autorizovanom servisnom stredisku výrobcu reklamovaného Tovaru, ktorých zoznam, adresy a kontakty sú uvedené v záručnom liste.

V prípade, že sa jedná o tovar zakúpený prostredníctvom eshopu www.elektromt.sk, zákazník nahlasuje reklamáciu na emailovú adresu: shop@elektromt.sk , kde uvedie číslo faktúry, ktorú obdržal s tovarom a vypísaný reklamačný protokol, ktorý je k stiahnutiu nižšie. 

(Potvrdenie objednávky neslúži, ako doklad o nadobudnutí tovaru - faktúra)

V prípade, že reklamácia zakúpeného tovaru cez internetový obchod www.elektromt.sk nebude spĺňať niektorý z vyššie spomenutých dokumentov -. reklamačný proces nezapočne.

2. Pokiaľ sa zákazník rozhodne o vybavenie reklamácie prostredníctvom našich výdajných miest (predajní) - lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť nasledujúcim dňom po doručení reklamovaného výrobku spolu s reklamačným protokolom
 

Reklamačný protokol v pdf.
 

 

 

Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.

Viac informácií o reklamáciách nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach.

V prípade akýchkoľvek nejasností nás neváhajte kontaktovať e-mailom na shop@elektromt.sk

 

Overené našimi zákazníkmi

Pozrieť hodnotenie na Heureka.sk

Dobra komunikacia, ochota, telefonovali sme

Overený zákazník,

skvělý výběr

Overený zákazník,

Kombinovaná rúra Mora. Vyskusana, pekná, jednoduchá. Používam na terase, zatiaľ spokojnosť.

Overený zákazník,